Wednesday, January 04, 2006

減肥當小心呀,姊妹!!!

媽咪出事啦,因為近年磅數暴漲,唔係一定好飲好食,當中壓力很大而且腎也不好排毒有問題等,所以節食無效,試晒好多減肥product都唔得。做運動都唔減很好,仲做粗手臂。

於是,媽咪又再想節食減肥,但因為醫師說過不可節食,唯有偷偷減份量當節食,慢慢出事啦.....上星期五,媽咪公司有一位同事走,去左魚一丁食farewell dinner,食完當晚就肚痛,跟住右肺骨對落的位無啦啦硬左,睡在床好「梗」0甘,於是去照下超聲波啦,哇頂,脂肪肝!!!! 媽咪都唔食肥膩野架wor,而且都減食好多野,於是問題就係呢度出現,醫生叔叔說減肥不當(偏食)都係會引起脂肪肝(營養不良)。嚇到short,脂肪wor,營養不良點解會有脂肪(當時醫生叔叔說了一堆化學名字,總之就係當吸收唔夠某類chemical時,就分解唔到什麼蛋白什麼什麼的,就會變成脂肪,再加上少運動)

結論係出事,而且,脂肪肝是有機會變成肝硬化,死啦個個位置好頂下,明天拿詳細報告,好驚係肝硬化呀......。 我唔敢啦,真係減肥要小心!!! 都係唔急得,吃中藥+針炙+運動+食番正常的份量和食物......。


3 comments:

Daisy said...

你尋日講俾我知媽咪有事,真係嚇屎人啦。
以後一定要早睡早起(你咬著媽咪叫佢要訓啦),最好十點睡,最遲不要過十一點睡,才可以養好肝啊。

Unknown said...

係唔係長期偏食引起架,節食減肥咗一陣就脂肪肝!!

我超級偏食,雖然今年都知衰每日"倒"D菜落口.....我都要去Body check下先!

保重啦,可以嘅話通知我個result la...

Unknown said...

May sis sis ah, long time no see ah...you finally show up... in the WWW!