Thursday, July 13, 2006

天文台餵蚊之旅

上星期六,熱爆香港,媽咪跟smart車會去左天文台玩,好熱呀.........


參觀天文台的章


去左熱帶雨林啊? (入口)


媽咪說小學時ETV見過.....原來而家都用緊






老爺野啊,呢張搞笑係公仔盒的紙,當時d天文台人被收牢(日本仔打香港?)時仍不忘做天氣觀察。


最早而又可以保留下來的record!




打風時掛的信號,你唔好話你唔知佢地係咩wor!

最最最開心的收獲(10粒蚊lan後的禮物,要狂dei狂整可憐樣先乞到回來的啊):


天氣一家人!!!@_@


太陽好可愛啊!!!


ok啦,狗狗,我地係一家人啊!


媽咪最喜歡呢個會丟假髮的風小姐


雷電bb都幾cutie啊!


小水點!!!


3 comments:

Daisy said...

我都記得啊!果間屋ETV係一定有傢,估唔到佢仲健在內

The dog and a blog said...

我都沒影個d好原始的量雨,雨滴警報等的東西給你看。真係見者傷心聞者流淚,我地唔好再話人地「信天文台一成都死啦」佢地係十分有限的資源裡做到0甘多野,我會有「匪夷所思」來讚頌佢地啊。

生活真是不容易的啊!

JameSentiment said...

乜狗狗都怕比蚊咬o既咩??