Friday, April 07, 2006

愛狗篇(五): 寵物香薰治療



Shireen是個很有趣的老師,她除了教香薰課程,也自設一個Aromathearpy for pet的課程。天朗氣清的清明節,我登上了shireen南Y島半山的住所,成身都係汗.....未計之前拜山時流過的汗.....。

shireen的家有兩隻唐狗,一見我就係0甘吠,聞到jumbo的氣味她們都很疑惑的看著我,後來才定下來好讓我可以專心上堂。shireen整個桌子上都是小小的香薰瓶子,我們由Yarrow開始到最後的Tea Tree,總共介紹了十多隻寵物常用的香薰,聞到我暈暈地 =__=。最勁的都是那個2ml賣1500元的rose otto,哇一索入個鼻子之後,繞鼻三天! 跟住再聞任何東西都有那rose的味....好堅啊!

shireen教我們如何留意狗仔對香薰的反應時,我就在想,我都係狗wor! 原來係0甘架,我都沒留意到呢。 Paying Attention to any reaction and details are important,老師說的真對! 我對Carrot Seed很有興趣,因為好香,我沒有等老師溝稀就食左落肚。媽咪好驚我會食,點知老師的狗也去食左一點入肚,老師說只有呢一個brand的這carrot seed她可以不用溝稀先俾狗b吃! 啊,早知成瓶啜啦! 真笨,哇,仲要成4xx 10ml,笨呀,啜左先算。

跟住一些theory野和application方法。入正提最好玩的就是做shampoo、soothing gel和room spray。在一桌子的瓶海旁,媽咪好似Harry Potter上Potion lesson一樣,溝呢d溝個d,再溝d gel 和 shampoo base,勁好玩,仲要計住幾多滴,超好玩超超超超好玩!

晚上回家後,給bobo聞一下shampoo,她喜歡啊,有manuka、wild lavendar、sandalwood等,她聞一下就伸脷到鼻子去lick,跟住又聞多一次再lick鼻子。我們當晚幫佢沖涼,比平時冷靜多了,而且又沒有左閃右避似乎好enjoy的洗白白。

洗完白白,媽咪煮左魚魚、豆豆、紅carrot和栗米我們食,之後就同佢做一d basic的ttouch和acupressure,lum到佢反肚卡卡卡的笑。錫爆佢個肚仔!!!!


1 comment:

Daisy said...

早知成瓶啜啦

嘩卡卡,啜o左唔會飽的,無用傢!!
哈哈哈哈!!!