Friday, April 07, 2006

愛狗篇(六): 狗毛毛衣

媽咪呢排真係狗瘟了,滿腦子都是狗狗的東西。昨天去圖書館借了幾本書,當中有一本好搞笑的:



書名: Knitting with Dog Hair: A woof-to-warp guide to making hats,sweaters, mittens & much more
作者: Kendall Crolius and Anne Montgomery
出版社: St. Martin's Press
圖書館索引號碼: 746.43 CRO

我本來以為幫狗狗織衫衫的呢,點知原來本書是教你在家在唔好拋棄d狗狗luk出來的毛毛,可以洗好之後「初」成毛線再織冷衫佢地穿or我地穿。都幾好wor,唔好0甘肉酸用佢luk出來的毛毛,地版dirty呀.....用佢一個月cut一次毛毛的那堆毛毛,儲番幾次,再找人整左做狗狗毛冷,佢d毛毛0甘soft,一定係好正,而且100%天然,好好啊!



當媽咪整好第一件sweater給bobo時,再拍照吧。

============================



另外仲借左本繡花的書書,媽咪以前都成日繡花....而家唔得閒,不過新的bb快來我們家了,要做定一set毛巾、被仔、枕頭仔、床單仔俾佢先。




梳梳都好wor!


2 comments:

Daisy said...

要做定一set毛巾、被仔、枕頭仔、床單仔俾佢先

好sweet啊!!!!這個媽咪真是好
^____^

Anonymous said...

狗狗是短毛的也可以做毛衣嗎
可以的話我也來收集我家Lulu的毛好了
不過,總覺得狗毛毛衣是很不可思議的點子