Thursday, June 15, 2006

小學一年級的三角戀?!?!?!

而家d小朋友真係勁啊,一年級就三角戀仲大玩心理戰:

三位小主角:
J (6 years old) = 熱血男,衝動,不溫柔,口是心非 (是媽咪朋友的仔仔)
B (6 years old) = 內向男,溫柔,常笑,樂於助人,口直心快 (是J仔仔的情敵)
E (6 years old) = 算不上是美麗的女孩,不過很喜歡笑而且很開心的感覺,說話聲音很好聽,你只要跟她聊天就知道咩叫「吸引力」。是一種氣質。

話說媽咪的朋友J媽上星期約媽咪今天食lunch,點知到last minute突然多出B媽和E媽和他們的孩子。J媽說因為剛才因為J仔跟人打架,要見家長。0甘,媽咪問做咩打交呀,J媽說「為爭女朋友lor」。我地都呆左,下六歲爭女爭到打架??? 奇聞wor,跟住就有三位小主角說出各自的故事(他們媽媽都是四方城的戰友.....所以都無放件事係心)

E妹妹一邊吃雪糕仲會餵B仔仔吃,你一口我一口,哇真係得六歲架! 仲不時好sweet的笑著問B仔仔好唔好食,B仔仔的右眼被打腫左一個紅紅紫紫的圈....他吃著雪糕害羞的搖頭(即係唔痛呀,好lum呀餵我啦baby0甘?)。J仔因為被J媽捉住,佢過不到去兩人的身邊,不過從我的直覺與理性知道,佢好想打B仔100下都唔出奇。果然有愛情係中間?

事情係0甘,自去年,3個人因為在家長會上認識還知道是住在附近,四方城上見完一次又一次後,就成為親密戰友。起初是J媽和E媽熟左先,所以理應是J仔先溝E妹,只是J仔得個粗魯兩個字,除左打架佢都唔識同人地E妹玩住飯仔,人地阿B仔一加入又玩媽媽爸爸一家親和煮飯仔和街市買食物,仲一起玩咩他媽哥池(定係嫡嫡女)拍拖拖。help!

於是J仔的報復方法係,在班中唱B仔和E妹拍拖,仲話佢地兩個訓係一張床etc.,哇。B媽說因為佢地打通霄牌,所以佢地玩玩下訓左,0米抱上張床lor。J仔都有份.....啊。0甘之但係做謠者當然不提自己啦,於是成班d同學笑佢地兩個,搞到個E妹妹哭,B仔就走出來罵J仔一句「cheap 精」,於是就打架起來。

而J媽也說過自己個仔真係好鍾意E妹妹,自從B仔介入,佢一放學回家後的心情變得好差,如果知道當晚佢唔打牌就更差(因為無得去E妹家,現在是去E家打的)。之前,J媽唔知個仔已經情豆初開,就無理,後來是在周記中看見他很喜歡畫E妹妹,一問之下才知道。但是抱住「細路仔搞出d咩啦」的想法,由佢,點知今天就打人了。

媽咪問E妹細細聲問「你覺得J仔點啊?」
E妹細聲回應說「我唔鍾意佢,成日迫我玩個d怪野,我鍾意玩煮飯仔,佢向我發脾氣整亂晒d野。」
「0甘呀b仔呢?」
「佢就唔同啦,又就我又有野送我食,又同我玩屋企遊戲,我地仲一齊儲郵票。」

一聽就知E妹個心係點,我都選B仔啦,不過,E妹又補充:
「我仲同J仔玩,因為佢可以保護我,佢係全班最高,而且打架好叻。B仔就保護唔到我啦。」

哇,心都寒0米,媽咪說佢小一時,是一舊很飯的飯啊!!!!!!!!!


6 comments:

Daisy said...

嘩!咁細個就識咁樣,大個仲得了?

JameSentiment said...

我幼稚園就已經愛上一位女同學,到現在差不多30年我都清楚記得她的名字和樣子,事實上……當時我亦暗戀全班的女同學 :D

amychung said...

真係好難做決定
一個溫柔體貼、一個有強壯既臂彎......

The dog and a blog said...

to黛姐姐: 係呀你快d溝啦唔係佢大左,我地份都無晒架啦。

toJames哥哥: 0甘花心架你!!!!!!!

to菜鳥姐姐: 嗚,係lor點解唔可以同一個人又溫柔體貼又有強壯既臂彎?????

amychung said...

唔好意思呀,我初黎報到既
想問下寫blog果位小朋友係寶寶定喜喜呀?
你鍾唔鍾意同其他小朋友玩架?
犬兒犬女好鍾意識朋友仔架
第日有機會一齊玩呀

The dog and a blog said...

to菜鳥姐姐:

我係jumbo,我都係一隻狗仔啊。而我有兩隻寵物叫珍寶和喜喜。哇卡卡!!!!

我地不如找一次去pet cafe玩啦!!