Wednesday, June 07, 2006

愛寵篇(八): 動物治療與善終感慨萬分

感謝A先生讓我寫下這篇文。

今天上午,收到xx公司的Marketing Director A先生致電,媽咪仲奇怪無cold call過呢間大公司做設計wor。A先生說出是由xx公司的邊個邊個介紹的(xx公司是媽咪的客),0甘媽咪好開心啦,雖然下個月quit呢份工,都仲有referral client以為自己魅力無限時,A先生說「請你救救我個仔隻龍貓,我聽邊個邊個講你好店架!」,0下,幾時有呢個好店的「朵」架????

名字: 肥b
年齡: 6年啦
種類: 灰白龍貓
性別: 男仔
嗜好: 食野
想醫d咩: 「救呀....似想走啦!」<-- A先生的仔仔給的subject

晚上7:15pm乘坐benz跑去到上等人才住到的半山豪宅,A先生沿路跟媽咪說了以下的情況:

A先生的仔仔叫A仔,天生有自閉症(起初聽見A仔是十八歲後來才搞清原來是十歲=_=;我想A先生過度緊張了),
因為全家得一粒仔,萬千寵愛在一身。可是A仔因為沒法表達自己經常發脾氣,當時A先生聽人說動物可以幫助好多有問題的兒童,佢就走左去養。起初,A仔唔理肥b,只是自己玩,後來慢慢佢畫畫都畫肥b。而有一天,A先生和太太回家時,見A仔同肥b談起天來,菲律賓工人說已經談了一個多小時,十分奇怪。

之後,A先生和太太問A仔跟肥b說了什麼,A仔跟他們說「反正你地唔會明」,佢地都呆左,不過見佢開心,佢地就由佢。如是者過左兩年,A仔有所好轉可以上學,因為A太太可能以為望子成龍的希望又回來,她開始對A仔在學校功課上施壓力,唔做完功課唔比佢同肥b玩。跟住就發生過用書包打A太太的事情(哇,好彩唔係刀),A太太學乖了就迫少d,但間唔中又忍唔住。唉.......都是一句望子成龍,父母的心情也真是很難受呢。

本來都相安無事,直到上月肥b暴瘦起來,又唔食野,帶去獸醫看時已經是癌末,對A仔他不知道那是什麼,他就只是單純的想「訓一晚佢就會好架啦」。成家都在不提起「會死」的事情,直到頭先,媽咪去到其實肥b已經在離留之間,A仔歇斯底里的喊「唔好比佢走,佢唔准走」。跟住成家:即A先生、A太太、A仔和3位工人都把我們浸在他們的淚海中,哭到心都煩了。媽咪就同A先生講動物治療老師說過人類的不捨,只會做成寵物去的時候更辛苦的感覺。

直覺上,媽咪叫A先生、A太太和3位工人在飯廳等著。房間的門關上,只留下A仔、肥b、媽咪(和我),A仔不停的說「救呀..佢...嗚嗚嗚....似想走啦!」。媽咪知道安慰是沒有用的,就試下這一排一直困擾自己的能力。媽咪一隻手輕輕握著A仔,一隻手按在生命快要停止的肥b身上,媽咪說「肥b想跟你說,多謝你(A仔大哭),六年來是一個美好的學習,多謝你明白我使我感到自己是幸福的。(A仔問肥b是不是要去其他地方玩)我並不是離開,因為我仍在你身邊,我希望你知道我並沒有離開過(唔知A仔明唔明,但係媽咪自己哭起來....反而A仔收左聲看著媽咪)......」

媽咪過了一會,抱著A仔說「讓他不要再受身體上的痛苦好嗎」,A仔想了一陣(唔知佢係唔係唔明)但係突然之間好生性的說「好」。媽咪叫A仔一隻手按在肥b身上,自己也一隻手按在肥b、一隻手按在A仔肩上,一起向天主祈禱(他們是天主教徒)。我們大約念了5次我們的天父那經文(因為A仔只會念這禱文)時,A仔的情緒放鬆之後,媽咪也感到肥b明白了也接受這份心意,幸福地走了。

那一刻,媽咪繼續念下去,只是佢知道肥b仔了,而A仔還未知道仍閉上眼睛很努力很誠心的祈禱。過了一會,A仔問媽咪「你做咩喊」......媽咪就更唔好意思啦,話晒人地阿爸係自己大客的friend,個客又說得自己0甘勁........點知就喊包........

後來出番廳,媽咪仲係到少少喊,A仔同佢媽咪講「頭先肥b同我講會回來看我,所以不是離開。」。A太太知道肥b死後,哭得比A仔之前更勁,而A先生就好好唔開心。跟住,A太太問我是不是可以叫肥b回來,好讓A仔之後唔會傷心。媽咪就同A太太說肥b也有他要走的路,可況你們是天主教徒應該知道那是不應該做的事,而媽咪說了是不會做的。A仔又說「佢會番來,因為我見到頭先佢飛上天空時跟我揮手,佢會番來同我玩。」,聽完之後,媽咪就想起頭先A仔真係一直看著個天花板,因為媽咪自己哭過不停沒給留心的看。

看來媽咪仍要多多學習一下,臨走時,A仔送了肥仔最喜歡吃的Edo餅乾給媽咪,而A先生封左一封「哇」二千蚊的利是????? 媽咪明天決定報左個Bach Flower Essence level 1課程,一於讀完佢再讀個bach flower for animal healing。回家路上,A先生問媽咪在房間內時跟A仔說了什麼,因為他們都不曾見過A仔那麼有紋有路的,媽咪說「A仔的靈性很高,他明白就是了」。

唔知這回應,夠唔夠pro?


4 comments:

Unknown said...

夠pro!夠勁!

ah高人, 條腰骨好番未?

Daisy said...

A仔應該是Indigo Child。

Anonymous said...

Jumbo, your mama needs to take good care of herself as I read from somewhere that doing things like that consumes quite a lot of her inner energy. And she will get emotionally influenced/disturbed by the animals' "brainwave".

May sis sis

The dog and a blog said...

Dear may sis sis

yes yes, mama know too, we have learn ways to protect ourselves (because there are some we call psychic vampire which will suck people's energy).

Thanks for concerning!!! i still havent got chance to meet u yet!