Friday, June 23, 2006

愛寵篇(十): Bye Bye 你條尾

呢句的出處係邊樹架?
喜喜第一次被人地剪毛毛,心情好差,但係靚女jor wor???


Hi Hi 我條尾


好啦wor,你叫我望邊個鏡頭呀。你邊間報館架?


影完未jet? 我想拉屎啊!


*扮cute*


仲未得????? 我好累呀


放我落地呀! 咬你呀再影


放我呀........我要食狗餅呀!!!!!!!! *打爆鏡頭*

*****中場食狗餅**********


*扮乖、扮可憐、扮可愛*


又影呀.....eeeeeee


影我個咀前的太陽花啦


唉,有咩好影wor。我聽日又大一尺架啦,唔好影啦,等我變大d變大d先!


唔好影呀!!!!!!!!


3 comments:

Daisy said...

我聽日又大一尺 -> 佢真係有呢個速度傢!!!

The dog and a blog said...

係lor,媽咪都係得個五尺二
佢大3日就高過媽咪架啦

我懷疑係唔餵浸糧係大得快d同少d嘔,所以都唔嘔啦,0米長大得快d lor!

JameSentiment said...

活像布老仔呀^^