Thursday, June 16, 2005

今日媽咪帶我番工



媽咪今日公司有同事生日,佢叫a underscore va姐姐 (a_va)。
媽咪說過這姐姐怎麼吃都只得90幾磅,令人討厭。
呀,原來姐姐是喜歡運動形的男生啊,特別是劉翔?
媽咪和同事計畫了一個玩殘姐姐的遊戲,誰叫她吃了都不長肉!!

不過因為a_va姐姐令我有好多東西吃:


有cal-ci plus飲,好開心呀。


芒果布丁 Mango Pudding


一邊食一邊飲


生日蛋糕(媽咪訂的!) Birthday cake!!!!



吃吃吃!!! 切切切!!! 再吃再吃!!!!



吃多了,屎屎留在地上被發現,媽咪同事要我倒立當是punishment!! T_T 好累啊!
Me eat too much me toilet on floor, me punished by mama coworker, me need spread leg for 1 hour, me very tired now T_T!!


====================

Mama today bring me to company, me super happy. Me take many photos! you can see!
Today is mama coworker birthday, her name is a_va, everybody hate her in the company because her eat lot her no fat!!!! Very bad girl!!!

But because her, me have good things eat me have good things drink!!

=====================

ママの今日会社は同僚の誕生日があって、〓はa underscore vaお姉さんと言う (a_va)。
ママはこのお姉さんがどのように食べてすべて90数(何)ポンドだけを得ると言ったことがあって、嫌だ。
おや、もとはお姉さんは運動する形の男子学生です? ママと同僚の計画1つの不完全なお姉さんを遊ぶゲーム、誰が彼女にすべて長くない肉を食べさせた!!

でもa_vaのためお姉さんが私をさせて食べる多くのものがある


2 comments:

Unknown said...

你就好啦有咁多好嘢食,我就慘到一路開D廢會一路食lunch,仲要夜晚買外賣返屋企D蠢人落錯單比左D我唔like食嘅嘢比我!已經唔係第一次啦!又要特登行落街同佢地嘈左一陣,連sorry都唔識講!(最勁嘅係佢地唔係好寸,而剩係識傻傻蠢蠢咁重覆講唔換得,45蚊一個餐呀!),同我好熟又醒嗰個老闆娘今晚唔响度,聽日要同佢投訴兼永不回頭幫襯!(點知第日厨房會唔會吐口水落我D外賣度!)幾可惜呀,嗰間嘢係屋企附近最好食嘅茶餐廳呀!

死,寫完咁多發覺我今日荷爾蒙失調,同你主人講公司D賤人賤事幾嬲都可以一住食一住講,我同佢地嘈完居然嬲到食唔落飯(仲要寫篇長comment發洩),結果益左老豆!仲比老豆寸做咩唔check下個飯盒先(吓?!)呀媽又話一定係我兇狠到嚇到人唔記得say Sorry!

The dog and a blog said...

regina姐姐好可憐啊!

係呀媽咪會叫我唔好食0甘多,我其實只係食左1/16的朱古力蛋糕,因為好飽。
反而係a_va姐姐食左1/4個都係得90幾磅,係唔係要殺左佢以洩心頭之忿?

你唔好幫襯個間野啦,0甘衰0架。我媽咪好少叫外賣吃,所以都好少有d呢d事發生lor。

等我去踩下你的blog blog先