Friday, June 17, 2005

被拐騙軟禁的一天



今天當媽媽忙著寫計劃書時,我被人拐帶了!!
我叫天不應叫地不聞,媽咪也因為太專心後來才留意。
我聽見媽咪在叫我,可是我不能回應啊,我發不出一聲,為什麼呢?

過了好幾小時後,媽咪才發現我,當時我脫水和快要餓死,所以也作不出開心的回應。
不過媽咪拍下了犯案人的証明!!!


媽咪發現我了!!!


犯人後來email給我的相片!!! 是challenge我嗎?


犯人還作出勝利手勢! 太可惡了!

====================

Me today very unlucky, me got kidnapped by bad bad people!
Me cannot call out because i cannot bark,
and me mama very concentrate on her proposal writing,
very long after me get lots of abused (candle etc.)
mama finally find me. me very sad, me cannot react that i am glad her find me

me very hungry me very thirsty, me cannot make a happy face to mama.
but mama very clever have take photo of the bad bad people!!!

==================

今日お母さんが急いで書いて本を計画する時、私は人に誘拐された!!私は日に叫んでかがせないべきでなくて、ママもあまりに一心不乱それからやっと注意するためだ。

私はママが私を叫んでいることが聞こえて、しかし私は応対することができなくて、私は1回出せないで、どうして?

多くの時間を過ぎた後に、ママはやっと私を発見して、その時私の脱水はともうすぐ餓死して、だからも楽しい応対を作れない。でもママは犯罪が発覚する人の証明を撮影した!!!


No comments: