Monday, May 22, 2006

愛狗篇(七): 歡迎狗bb喜喜



本來嗎,我叫做喜寶,但係呢屋企有一隻叫寶寶,媽咪一叫喜寶,佢又應。所以我跟番過了身的母親名字,喜喜,多多指教啊! *FING頭*

星期六,媽咪第一次帶我去公司,當然被人大玩特玩,好累啊.........


回頭一照百幾蚊!


我喜歡紅、粉紅、大紅、大紫大紅、桃紅100%! mommy 真好,投我所好,錫錫臭腳。


被玩過後part 1


oh,有野食wor! 起身先


再被玩過後part 2


影咩jet!


仲影咩野呀!


呵d黃金你嘆先!


bobo,過來被我咬兩野耳仔。


爽呀,再訓教教豬先。儀態? 咩來架,未學呢兩個字wor

串咀喜喜上


8 comments:

Daisy said...

真係訓到流浪漢咁樣,
你部相機有特異功能傢?
點解可以將佢影到俾實物更細o既?

The dog and a blog said...

唔係呀,佢係0甘大啊,我覺得大隻架wor! 卡卡卡

Unknown said...

SOOOOO CUTE!!!!

sidekick said...

佢係24小時mung掙樣啊~~
haha~~~

The dog and a blog said...

To Regina & sidekick sis sis:

係好cutie架,你幾時來看啊。

佢而家日日咬人來磨牙架,不過佢都乖沒有咬sofa、台腳0甘lor。

不過嗜好係玩報紙,而報紙上是有屎,0甘即係玩屎lor=_=

sidekick said...

我同貓狗玩得好癲o架~
我驚我會玩得太過份...
:p
問o左黛幾時得閒, 可以一齊去探你同狗狗們~ ^o^

Anonymous said...

lovely. Maybe you should teach him/her to write so that he/she can join jumbo to write blog entries.

May

The dog and a blog said...

我地去d pet cafe啦,好好玩架,你可以見到小霸后 - 喜喜的本色。成個仔0甘.....坐到衰衰的......又去哈人地d狗狗(或者係叫人地同佢玩)。

不過,bobo很鍚喜喜,除左會幫喜喜清潔口腔之外,仲會向我求情放喜喜出籠。一條船啦兩隻臭臭豬。

你地要快d看啊,因為喜喜唔知點解係以十級台風的進度長大,我見佢一日一日的勁大....佢會唔會變到好大隻架.........驚。