Tuesday, May 02, 2006

靈異到爆 - 包場看「黑夜」嚇死媽咪記



我都聽過很多人說呢套戲一丁點都唔恐怖的,所以我答應跟爸b和媽咪去看,反正有免費戲票。去到先畫位,當時那個職員說「暫時得你地兩個人的,可以嗎」(我躲在媽咪袋內,你知啦,唔俾帶汪汪入去架嗎)。當時不以為依然,我們仲去左food court食野。

等到開場,我們還滿心歡喜,買晒爆谷入去看。
點知............好似包場似的,當帶位員關上門之後,本來都好鎮定,跟住一到開頭無幾耐,媽咪就成日覺得後面有人鍚張椅,佢仲以為有人最後都來了看,點知「哇!!!!!!!」劉心悠大叫的時候,也是媽咪哇的一聲大叫,後面、前面、左面、右面都無無無無無無無無無無無無無無無人!!!!!!!!!

媽咪勁驚,拿拿聲話要走,爸b話「睇0米先啦」又話媽咪自己嚇自己.....於是又等.....唯有寄望柏原崇靚仔的出現可以化一化個驚(其實又真係唔係有什麼好怕的情節.....)......。點知,又有人踢媽咪張椅,爸b話無,但係媽咪等左好耐都覺得真係俾人踢。

跟住媽咪忍唔住,整個egg shield 保護自己,再加cho ku rei,同唔知邊個說「拿,唔好玩,我睇完走架啦」。本來以為沒事,突然就有d野輕輕係媽咪條頸lai過...........媽咪驚得滯飛去個「出口」係0甘拉係0甘拉,推又推唔開。此時,爸b仲施施然的走來.....原來個門口要拉個鎖架,笨媽,沖了出去之後先發現,有隻蟑螂仔係個衫上面.....頂...........

0甘,邊個踢呀......媽呀.....哇..................! 好恐怖呀!!!!!!!!!! 個套戲講咩,你仲想關心呀......走啦,run for your life!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2 comments:

Daisy said...

嘩,如果是我,一定死!
我最怕小強!

Unknown said...

"媽咪驚得滯飛去個「出口」係0甘拉係0甘拉,推又推唔開"

WAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

我唔信!

你媽咪實係"係0甘拉"or"係0甘推" only先開唔到門!成日都係甘架啦佢.....