Tuesday, May 09, 2006

買了insurance的包裹被人偷東西,郵局人員更幸災樂禍

真是要說一句「媽的」。

聽說郵政局拿了服務大獎,我唔排除係有好多好的工作人員,但係昨天遇上幸災樂禍的郵局分區局長,不說不快。

話說媽咪的animal healing老師在美國寄兩個parcel來香港:
Parcel 1: 應有一set ripple card + 一d香油 + 20個空plastic bottle
Parcel 2: 50 空玻璃香薰bottle
兩個parcel都有買左成30usd insurance。

昨天去到七姊妹道郵局時,媽咪看見兩個parcel好大件,在場就unwrap了一盒那就是parcel 1。當時媽咪看見個盒除了20個空plastic bottle之外,有一個被人撕開了的A4 bubble inside信封,當時媽咪以為是老師用來防止個plastic bottle撞花。不以為然,看了一次個盒是空的,就拋了進郵局內的垃圾桶。媽咪就想,可能一set ripple card + 一d香油是在parcel2。當回到office時,發現parcel 2也沒有那堆東西。媽咪著急了,找了老師問,老師說應該是在parcel 1用A4 bubble inside信封包住的。

當時已經是17:03,媽咪立即打去七姊妹郵局,希望那3分鐘不會就要成為一個可怕的結果。電話無人聽。

於是17:04打到29212222,總局服務熱線,媽咪請求他們幫手,老實說媽咪16:50才離開個郵局,13分鐘之內無可能0甘快就晒吧,一個忙我地覺得是舉手之勞可以在他們的垃圾桶內找回那盒和包裝紙。可是總局說「你打呢個內部電話xxxxxxxx」打去電話是唔通的,總局就說「而家已經17:12,我地唔可以阻止人地放工,他們有權lon起個電話唔聽。」啊幾好wor,我地同你地政府做設計時,去左開會(他們怕被阻放工)留一萬個電話留言就可以的吧,明白的,唔好話我黑心講句「抵你地俾人減人工lor!」。

跟住媽咪要求總局可以留message給他們明天留下那個包裹和packing紙,總局就當然說「唔得架」,後來他們叫媽咪打去問番個包裹的編號。

於是今天一早,媽咪打去七姊妹郵局,個局長話已經拋棄了(昨天明明是新換的垃圾袋,而且是16:50了,他們0甘喜歡準時放工,無理由0甘「勤力」去拋棄那個新換下只有媽咪掉了一張包裝紙的pack吧)。跟住,花阬15分鐘去幸災樂禍說而家個pack無左,死無對證,blah blah blah,喂,先生我而家打來問你拿回個number,你check番張card就得,其他野我都免得問你因為我地覺得我地同緊個白痴一樣的阿叔講野。

他一直dum住唔俾個number給我們的理由:
1) 你係唔係100% sure對方有擺件貨入去 (媽咪: 肯定的)
2) 你親眼看見嗎 (媽咪: 我係香港點看見)
3) 你有什麼理由相信佢有放入去 (媽咪: 我見到內裡有一個被人撕開了的信封,我要追究,你只需給我no.)
**********省略十萬字*************
n) 你而家個盒同個packing紙都拋棄了,死無對證wor,唔會claim得番
(媽咪: 你而家俾定唔俾,定係要我去complain你)?

那pk局長一聽見complain一字就成隻縮頭烏龜一樣說好快找回來

過左10分鐘佢就找到,仲好客氣。

你而家「哈」我地唔complain你呀,我照complain呀。

買insruance的貨被人撕了
問你地野仲要串x人幾次

找死呀,你地今年唔會有得拿服務獎,大家有咩事就出complain一字啦,佢地迫我0甘做,唔怪到我的。


3 comments:

Daisy said...

一定要投訴啊!
這些人正一壞蛋!哼!

The dog and a blog said...

我覺得就算係,我拋棄了個個盒同wrapped paper,但係我有正本record。

除此之外,那條pk憑什麼幸災樂禍,我而家又唔係問你要番份件,我叫你俾個number我。低能架,好激氣。本來唔打算寫0米係邊間局,但係愈想愈興,我一定complain去署長到。如果佢唔reply,就如你說交給各大傳媒,等佢地拿服務大獎的同事也看清一下內部身為局長的態度。

減薪減多d啦,呢d人!

我想說天后、東涌等郵局的局長很好的,他們上次我們complain不見了包裹好聲好氣,仲同我留意了兩星期後親自再打電話回來。

而家係條氣唔順,唔見左幾百元貨唔需要好大件事,而家(對不起好的郵局人員)那衰人害了一局。

The dog and a blog said...

update news:
頭先個post office總行的李先生打來說過package沒被海關check過。0甘即係有人偷左啦,下次唔好用hong kong post了,0甘都得。我用dhl和fedex都未試過0甘.....

最慘的係由昨天到今朝佢地總局死都唔幫我打去七姊妹道問佢地個rubbish bin問題。頭先一聽見我complain去署長的事,佢就拿拿聲打phone去找七姊妹道的局長。你地喂wai 喂,好野,仲說可能係機場個邊被人做手腳,我問佢係唔係我要打去機管局投訴呀。

而家,咩都無除左一肚氣。係我黑仔拋棄了那packing,呢個故仔教訓我,下次外國的件死都唔用hong kong post。