Tuesday, May 02, 2006

三級片 -「以和為貴」? (有劇情sorry)



看左半場的「黑夜」到喉唔到肺,本來不打算看的黑社會2-以和為貴,但係成日流流長,做咩好呢? 於是就去看黑社會lor。

真係唔怪得我地玩nexus遇見的外國人,一知我地係香港人永遠有兩個問題:
1) 你識唔識jacky chan!
2) 你係唔係黑社會?

爸b對任何黑社會呀古惑仔呀咩13妹之類都好有興趣。也灌輸左唔少的真實黑社會野給媽咪,媽咪仍然覺得「做黑社會好型」,但係如果出來行古惑,俾人知媽咪怕蟑螂會令大佬俾人笑,唔可以架wor,所以唔入會lor。

0甘看之前,爸b說黑社會1 和古感仔1,2,3都好類同0米又係打殺上位野,只是是層次的問題。唔講爸b的critics,因為佢用真實的compare邊有戲做wor,唔通下下影住d人買四仔老番咩,0米無劇情lor? 所以血腥係好的提才,不過我看完之後唔覺要三級片,反而覺得有一點「無野搵野來講」的情節(個人意見,別打我啊)。

1) 古天樂到最後時,佢唔係呀fa,我係隻狗仔都知你入得呢個tum,都預左大陸的官員係點架啦。你而家先去後悔先去唔想做黑社會,你真係無事呀嗎? 以為做左話事人就咩都順風順水,要代價架wor,傻架。
2) 任達華點解唔隊lum其他叔父輩,反正佢都隊左個lor,仲有咩rules要守? 隊lum左0米可以世襲去做話時人lor? 以咩和為貴,佢地都無和過啦。
3) 鄭浩南唔係殺人唔貶眼架咩? 點解會對古天樂chop手chop腳一個人0甘大反應架? 而且我覺得那一幕都沒有上星期亞視「香港奇案實錄」吳代容哥哥演的林過雲先生0甘可怕。
4) 點解要搞到0甘政治gei? 貪污呢d野,周圍都係架啦,我是說在最後一part古天樂說的東西.....
5) 任達華個仔.....佢無野0下fa......

我看見yahoo movie critics上有關呢套片的說話,"NOT SUITABLE FOR STUPID & LOW IQ AUDIENCE"。我突然明白,market原來是什麼東西來的,點解我明,但係古天樂(suppose佢係一個生意人架wor),會唔明架?

我諗第三集係一開始,古天樂俾石廳長殺左,佢打左佢0甘多「吧」,唔還手? 傻架? 人地成個大陸的background怕你一個唔想做話事人的幫會阿head?

NOT SUITABLE FOR STUPID & LOW IQ AUDIENCE
應該remarks: Also not suitable for logical thinking auidence



4 comments:

Daisy said...

喂!你要上面大大隻字寫明「有劇情」啊!

The dog and a blog said...

Sorry 加番啦 ^_^
thanks for reminding!!!

DoA said...

你好,我們在「電影節網上筆記連線」連結了你這篇。

http://www.hkifflink.net/2006/05/18/679/

連線旨在有系列地結集散落在各處的電影節網上筆記。如閣下不想被連結,可往敝站留言要求我們將連結刪除。希望能有你的支持。

我們亦誠邀你連結本站,謝謝。

The dog and a blog said...

哇有幸被連,當然唔會唔想啦。隨便連,我係一隻好的汪汪。