Friday, May 19, 2006

萬眾期待的 - The Da Vinci Code (有內容)



媽咪份工的好處,就係好多時都有免費戲飛啦,好似幫呢位客人設計的戲飛讓我們免費看到The Da Vinci Code。首影日去看,幾威啊,而且呢套戲我們由看完本書等左兩年,終於上映了,真的好感動啊!

昨天媽咪有兩個朋友,未看過本書,其中一個是極偏激的基督教徒,看完之後他們說「很悶」。嗯,都係真的,套戲真係所有重要的劇情都交代晒,可是就變得每part好「求期」,總之交代就算。你看書看Robert鮮碼時,是有一堆理由,而就係由於個作家寫得頭頭是道,所以你好相信佢,而套戲就好似「求期」撞呀撞呀。又好似本書係好尾先知個d人物原來係奸的,套戲又早好多就知晒,都唔好玩既.......

不過,雖然老土但都係一句啦「書好看過戲」,因為好多感情(唔係男女,係人、神、宗教信念、自私、邪惡)我覺得可能是要以拍戲的方式去拍,要好濃縮成本書,都係差d。你又無可能要去拍劇集,要0甘樣拍我怕個電視台被人燒左都似啦。

我作為一隻汪汪,喜歡這本書的其中一個原因,是覺得呢個世界真係有很多人利用人的信仰去支持自己的私慾。我唔覺只係天主教,其他都有好多問題,媽咪的舅父是神父,媽咪一出生就領洗為天主教徒。後來轉基督教是因為覺得天主教,都是ritual化的一個教,不夠spiritual。當然離開天主教,被舅父好似審犯似的大罵大罵。到去左基督教,某一個大會,你看見有很多人星期一至六都是很衰的人,星期日去同神講寬恕我吧,跟住牧師又說佢會得到寬裕,跟住佢地又去衰過。媽咪問牧師,好似這種星期一至六都係做很多唔好野的人,星期日去同神說寬恕我吧的人,跟星期一至日都做很多好事,只是他不上church的人,那一個會上天堂。他的答案,是令媽咪離開基督教的原因,開始覺得很多東西都是以神之名而訂下的事情。

所以看Dan Brown的書時,就有一種「我都係0甘諗過」不過當然無佢個d history呀、de code呀個d啦,只是就信仰上去想。我最有feel的是,那位天主事工會主教被個d秘密影子集團(suppose是保護教廷的一族人),他們問那位主教會不會斬草除根的殺0米Jesus的後人時,那主教面露難色之後.....他說既然Jesus都是要sacrifice自己去幫世人,他的後人也將會走上呢條路。

你會味一下,幾人性的聖職人員。


No comments: