Thursday, November 17, 2005

終於,我有狗boy boy啦


今天我很害羞.....不,應該說是含羞答答的。

多年的孤寂我終於有男朋友仔啦,狗boy boy的名,要問yan姐姐可唔可講出來才可以啊,anyway先叫狗boy boy。我地係今天先第一次見面,大家都有一種「大概是約定來生必然再會」的感覺,很快狗boy boy就走左去媽咪的玩具台上採了一支花給我,我覺得他很浪漫而且也沒有用太多(用左少少啦)花言巧語。


他步近我啦,哇,我個心跳到好快呀


狗boy boy「hi」
我「好呀」
狗boy boy「花」
我「受呀」


狗boy boy「woo love you」
我 *臉紅*


我「me love you too」
媽咪,我得左啦!
就係0甘我地就一起了,才30分鐘彷如一世的情(毛管也豎起)。


仲有的係,我地好有夫妻相下架!


5 comments:

Daisy said...

嘩!好sweet啊!!!

Unknown said...

敢問狗Boy Boy尊姓大名及年歲,係邊度當差(爆)?你呀媽又點睇呢?幾時去食西莎candle light dinner?

祝你地有咁sweet得咁sweet!

The dog and a blog said...

佢個名未定架,幾個姐姐都叫他作「爽爽」。但係主人yan姐姐唔喜歡呢個名,想叫佢做「燒燒」、「蕭蕭」之類的東西。你地提義一下啦,我就叫佢honey lor。

我媽咪話要安全d,唔好生一堆狗baby lor。

candle dinner 西莎,希望今晚有啦....。

The dog and a blog said...

爽寶聯婚好聽d? or
燒/蕭寶聯婚好聽d?

我唔鐘意個燒字lor....蕭都ok、爽都ok!

Daisy said...

唔可以叫爽爽!
因為將來我的女兒會叫做爽爽啊!