Tuesday, November 29, 2005

暴力黛姐姐,硨磲頸鍊終於有啦啦啦!!!


**叮叮叮*** (錢錢,飛走了)


其中一條的硨磲頸鍊,有50多粒一條。


硨磲有一個令人很安心的磁場,你看,我地兩個幾安心? 係呀,我而家變左藍鬍子bobo了,一併之下係唔係好覺眼呢。爽爽(我的狗boy boy)是偏紅的,我是偏藍的,唉。




有沒有發覺硨磲好重,影影下個頭向後跌。


6 comments:

Daisy said...

好靚啊!硨磲小天使!
但點解買2條?買俾狗boy boy媽咪做禮?

唔好叫佢做爽爽啦,我個女真係會叫做爽爽傢。

The dog and a blog said...

你個女出左世之後,我先幫我的狗boy boy改名啦。哇卡卡,而家暫時叫爽爽先啦。

JameSentiment said...

Hey jumbo! Just drop by to hello to you^^那些硨磲頗特別的。

找到了狗boy boy男友了嗎?

sidekick said...

你看,我地兩個幾安心?<-- 笑爆! ^O^

The dog and a blog said...

To: James哥哥
好耐無見啦,你快d update下你個blog啦,唔好偷懶啊。你又去了釣魚魚嗎?
叫做「係住先」男友啦.....唔知架,因為黛姐姐唔俾人地男友叫爽爽,可能因為0甘要分手架,因為黛姐姐說要吃我wor...*躲*

To Sidekick姐姐:
你就笑吧,我們真係好安心架!!!硨磲正!!白雪雪似我同爽爽(「係住呢個名先」男友)的感情一樣,哇哈哈!

Daisy said...

冬天吃狗肉,一定好舒服!
(邪惡中)