Thursday, December 08, 2005

夢見網友!!!!!! 邪呀!!!

跟黛姐姐這個net friend(幾型,雞腸稱號來的!)十分好傾,上至天文下至溝男仔/狗仔,無所不談。只是,都未見過面面,卻發左個怪夢。

昨天,寫完了tim burton那書和大頭怪嬰的事後,晚上就看好一次大頭怪嬰來慶祝一下心情。看看下覺得好悶(因為看了幾次的了,媽咪的朋友來都看一次),便看blog blog去。我成日都想留個comment俾sidekick姐姐,不過因為社會觸角差所以獻醜不如藏醜算吧啦。不過見到sidekick姐姐有一段訪問,0米click去聽下lor,係呀如果唔係識了黛姐姐我一直都覺得sidekick是男仔來的。哇,原來她的聲音0甘鬼cutie,好啦,0甘聽左1小時的interview之後,我就訓覺。

怪事....發生...了!!!!

首先,在夢中我要到一家做餅的店子學整餅,整整下見到sidekick姐姐(唔知點解知道係佢bor....)而且,在夢中,我和sidekick姐姐是認識的。反而,在她身後的兩個人,我係唔識的,sidekick介紹給我「這就是黛姐姐,這是她的女兒」。我直情係張開口「啊!」一聲,好感動的跟黛姐姐握手(我的腳也可以都叫手吧)!!! 黛姐姐的女兒係mix的女生,圓lok lok好好笑好好玩,隻眼睛好大隻,頭髮啡啡金金(唔係金毛飛個d),總之好cutie的女娃娃。跟住我地一齊整餅,sidekick姐姐說的東西都是之前interview時說的東西,所以很怪而且跟我們夢裡的話題完全脫節,十分九唔搭八的(sorry sidekick姐姐)。

跟住,我仲同黛姐姐(女兒跟了sidekick姐姐走)去左唔知邊到食野,好似媽咪平時同friend去街0甘!!!

黛姐姐,你說一下你剛剛說的「yeah!鬼佬啦,xxx!」吧!!!!


11 comments:

Unknown said...

黛姐姐個女,係咪叫爽爽?

如果無名....哎吔,呀"未來爽爽"來暗示你去叫個boyfriend還番個名俾佢呀...

Daisy said...

啊!我仍然要講番果句:「大肉腸」啊!

老實說,曾經想過溝鬼佬的,不過當我一諗起我講「過癮」佢點都會唔領悟到個境界,就要考慮啦。

無錯啦,我未來的女兒叫你來,還番個名俾佢啦。至於sidekick ee,一定係帶爽爽去同冠冠玩啦,不過相信冠冠到時經已係一個美少女啦。

你可以睇到,我係幾咁不負責任,將個女交俾人然後同一隻新相識o既狗去街......哇!!

Daisy said...

大頭怪嬰係VCD來的嗎?

JameSentiment said...

呵呵^^您個夢又真係幾攪野^^

我都係一直以為Sidekick係男人,聽jumbo您講先知佢原來係女生,唔知blog界中眾人認識的小倩又會哈會原來係個麻甩佬... :P

sidekick said...

咦? 到阿冠變美少女, 我都老lu,
咁真係要提早見o下面o番~~~ ^o^

得閒要o黎留o下言啦...
傻狗!

(我扮狗叫好叻o架~~)

sidekick said...

諗諗o下, 我懷疑你尋晚訓o個陣, 唔小心聽多一次個訪問, 於是就變o左sidekick 同你講番訪問d o野.
到節目尾聲, 黛出現(佢個icq message 嘛), 於是黛就o向你個夢出現lu, 而訪問已完, 所以sidekick 唔見o左, 得番你同黛講o野啦~~
我估~~

sidekick said...

我同黛姐姐去飲茶喇~ ^o^

Unknown said...

即係話,Jumbo係好容易受"催眠"嘅,下次我叫你呀媽錄低"西莎好難食",唔停咁喺你ZZZZ時播,包你憎西莎,就可以慳番筆啦!

The dog and a blog said...

To: Regina sis sis: 找死呀你
To: 黛姐姐: 係呀出左有vcd架
To: Jame哥哥: 係lor,見sidekick姐姐說的都很technical,所以以為是男人(女仔比較寫得感性d <--- 錯覺)
To Sidekick姐姐:哈,可能真係好似你0甘講啊!!! 好下次留下言先!!!

sidekick said...

我間中都有寫o下感性文章o架...

JameSentiment said...

Sidekick您感唔感性唔緊要la,最緊要係性感就得架la :D