Wednesday, December 14, 2005

我今日收到一個郵包,寄件者叫「Things from another World」





是媽咪給我的聖誕禮物,是可愛到爆的lenore公仔 set,有Mr.Gosh,lenore,Pooty & Ragamuffin架!!!! 好開心呀,其實Lenore都可以送給壞的小朋友,等佢地再壞d呀嗎(望住那個D for D****的人)。


Lenore故事是有關一個死極都會番生的女仔,一次一次回來現在的世界,她喜歡穿黑衣服,squeeze爆小動物(in joking way),拿住隻死貓當係doll玩。


Mr. Gosh是一個可憐的男人,我們沒有看見過他是「人」時的樣子,他一直深愛著lenore,被lenore一次又一次地殺死,燒死。最後面無完膚,用塊布笠住個頭,兩粒button當眼睛。頭上的一把刀,是lenore最近插的。


Ragamuffin(黑白間條),本是一隻吸血界的明星,被詛咒後其靈魂suck左入一隻公仔的身體內,隻公仔屬於lenore的。一次lenore bleeding時,血血跌在公仔上,佢番生啦,但係,還完唔到原來的樣子。點解呢? 鬼咩,lenore都唔係生au au的人,係死人的血啊!

Pooty(拿住叉叉),是來自地獄的終極勁勁士兵,要捉番lenore回地獄去,點知,跟lenore一起痴0米一份,留了在人間,而且唔想回去。正被地獄魔王通緝緊。

我的blog有關lenore
買呢set好野,間公司就係叫Things from another world!!!!!


3 comments:

Unknown said...

好得意wor...

我話你知呀,琴日同你呀媽睇完"如果.愛",發夢見到哂D主角同Director呀!仲同佢地食飯,研究如何deal with狗仔隊同講演技,仲俾我睇幾本演技書,食完飯仲同周迅行街,跟住佢話要同張學友去跑馬拉松,街度就忽然有比賽啦,我就話你地跑啦,我影下相先,跟住一按完快門就醒左!

The dog and a blog said...

LOL ..... 我都想同周迅姐姐行街街,好鐘意佢,好有性格。不過,係「如果.愛」內,佢塊面....d皮膚.....0甘樣架.....。

Daisy said...

你你你你你......我我我我我.......暈>_<