Monday, March 13, 2006

愛狗篇(一): 我們家的小寶貝 - jumbo



名字: Jumbo,簡稱bobo
年齡: 4 (去年領養時個breeder騙我是得2歲,但係獸醫說是4-4.5)
性別: 女仔

屬於bobo的故事:

bobo出身在德國,它的爸媽是都名門望族,bobo本來有六兄弟姊妹,後來就有兩隻過了身,得番4兄妹。bobo是女的,在德國已經要為第一手主人生bb。生完bb就被第一手主人寄了到台灣,當時有她的兩個哥哥和姐姐一起,總叫有個伴.....。那知去了台灣之後,台灣人開始養其他品種,所以史納莎唔再係hit的選擇,他們四兄妹就被賣到香港去(不過去香港前應該生了一次半次吧)。

來到香港,第三手的主人時,也是breeder,他覺得四隻狗狗太吵,把他們的聲音都割了。其中一隻哥哥在手術過程中過身,另一隻哥哥自從cut左聲帶後就患上depression不肯吃食東西,後來心臟衰竭也離開了。兩隻女的,一直努力生bb,可是都是離不開又要再轉第二個breeder。

這個第四手breeder A先生,是爸b的朋友,我們當天去到他家中(自家繁殖),他看見個市場流行雪橇、poodle等,那一些八哥、史納莎已經被人打入冷宮似的。他,一個生意人,唔再sell得好價錢就會想踢走佢,在生意人的角度,他沒有做錯。以一個人的角度,他當然是惡魔一樣,但係有這樣的惡魔都是因為市場係0甘樣,怪誰?

本來媽咪是想養貓的,不過,那個breeder的貓貓不合媽咪眼緣(隻隻都惡到爆,鬼咪成日生,成日俾人搞我都想死啦)。後來考慮想要隻八哥,可是當天去個屋時,有幾個女仔都想要隻八哥。就係0甘,媽咪的眼角看到蹲在一角的兩隻史納莎,它們在互相親親完全無人問津。那個breeder A先生好似看到救星一樣,係0甘勸媽咪要晒佢地兩隻,又0甘又0甘又0甘仲話唔使錢送俾我地。

點解一條生命可以0甘卑賤,點解佢地曾經都幫你賺到十元百塊,可以完全像想送走瘟神一樣。當我們知道他們兩隻都沒有聲帶時,當時屋內的幾個女仔,大家都投以「好可憐啊」不過「我沒打算要沒聲帶的狗」。於是媽咪就要了一隻,當時因為另一隻有了bb,當然個主人就話等佢生完bb你要0米佢啦,兩姊妹在一起有個依靠云云。

就這樣我們要了bobo回家,在車子上,bobo把頭伸出外看,我想她心裡一定是在考慮「這個家,又可以待多久呢?」。我想告訴她,我們要帶她去一個永永遠遠的家。

本來真的很想要0米隻姊姊(上月生了bb),但是媽咪的爸爸反對得很緊要。而且,媽咪很擔心自己會不會很偏心bobo,因為有了一年的感情......,進退兩難中!


5 comments:

Unknown said...

why不用DC影?甘暗....

BOBO姐姐嘛...一係你收養埋(兩隻狗應付到既話),一係同佢"徵"番個主人la,最好係識得既,主人既"質素"有保證,兩姊妹得閒聚下...

第三手主人開狗場,居然嫌D狗嘈?short short地!我估唔止bobo兄妹被割聲帶!

The dog and a blog said...

因為她會閃來閃去,佢好憎鏡頭架,用手機夠細呀嗎。

係lor,你養啦regina sis sis! 我好信得過你架!!!!!!!!!

三手主人開狗場,居然嫌D狗嘈?<--- 哈,你真係以為開狗場個d係善男信女咩,佢地眼中的狗係一堆堆的錢係到走來走去ja,d錢吵得滯,佢0米fing左佢出去lor,反正而家人人都喜歡貓貓狗狗,怕無生意咩。

=_____= 你養左佢啦,佢好可憐呀regina sis sis

Unknown said...

嘩你唔記得我屋企飬乜死乜,連隻龜都自己跳樓死,殺氣好猛架...

認真講,我養魚都無耐性,費事害多條命lol...

Daisy said...

不會的,regina sis sis,你經已有了可愛的彩油在家,只要有彩油,人生就會平衡,養多隻狗狗再培養愛心就最好不過啊,養啦養啦,交在你手心我好安心傢。

The dog and a blog said...

贊成呀!!!!!!!!!!!!!