Wednesday, March 01, 2006

愛一個人願來真的不一定可以天長地久

不是關於爽爽,我地好好的,不過我唔再信天長地久! 不過,狗是不是不一樣的呢?

2月的時候出席一個party,有一對couple,是媽咪和我心目中的模範couple,男才貌雙存,女的溫柔可愛聰明。因為個club搞好多活動是很遠的地方,媽咪少左去,所以上次去他們的part已經是10個多月前的事了。

男的,我們叫他為S,女的叫L吧。當天看見個club好多都係新人,8成人都唔識,看見S,媽咪便上去聊一下。S是專業人事,個樣成個青靚白淨版的竹野內豐(唔好流口水住),談吐很有家教的類型,媽咪成日覺得找個老公找到呢d的話,短命幾年都好wor.....(說笑的)。媽咪唔見他的太太,便問啦「呀L呢,沒有來嗎?」

「啊....(他苦笑),我地離左婚啦。」他看著地下說。

媽咪因為太直率,問左一句「0下,點解架」之後知道失言,她say了sorry,S先生也沒有說下去。

後來另一個舊member告訴媽咪,原來S先生患了少少的抑鬱症,其實d member都覺,可能他外於自己的職業position....唔肯認。不過後來他都去了看心理醫生,卻罵了心理醫生一餐後,變得很自我封閉。佢老婆(真係看不出來,因為係個超sweet的人)不單只不理解老公,只是天天說老公不陪自己只是工作等。不久,L小姐搭上另一個男人走左.....。當然那也只是一面之詞,不能盡信是女的錯。不過,我就是覺得他們很可惜。

party之後,有一個星期天上meditation時遇見S先生。媽咪跟他聊起來,他原來也開始去面對自己的問題,不過佢要媽咪唔好講俾d member知(媽咪當時心想,d member個個都知啦,你唔知人地知之嗎)。他也說了大慨的情況,媽咪也跟他分享自己當年有抑鬱症時的心情。其實第一件事就不要想「由佢先啦,唔好理住先」呢d態度,因為只要由佢先唔解決就有問題。第二就是要學會problem solving,點都好都要problem solving唔可以唔理(所以媽咪幾鐘意看德川家康)。第三就是要懂得let go,如果想了很久也解決不了,考慮一下是不是可以放底(特別是用於感情上)一旦放底就以後都不再想了。

那天之後,S先生天天都打電話來,佢想媽咪幫佢做reiki,但係媽咪當時才剛剛一級,唔肯說學完三等級先幫他(也要幫regina sis sis,知架啦.....條隊好長wor.....)。s先生不知是不是錯覺認為這就是love... 2月14日仲送花給媽咪.....不過媽咪好cool架,雖然他真的是樣樣都好,但是如果因為心靈脆弱而希望走在一起驅走寂寞是一個好錯的選擇,媽咪turn down左佢,不過說過大家是好朋友,做朋友仲好過做情人。

當時S先生好大打擊<--可能他應該是出親手都唔會衰,佢說「我而家好唔開心」,媽咪就說「0甘也是要面對啊」。愛一個人願的確不一定天長地久,但係愛自己是可以永永遠遠的愛,懂了愛自己也才會懂得愛自己的人時應有的心境和態度。 <--- 果然是曾經滄海呢。


2 comments:

Unknown said...

我依家都係咁話, 搞好自己最緊要...

Daisy said...

幾驚啊,第一句睇差o的啊,以為你係同爽爽分手添。