Sunday, March 26, 2006

友情 vs 亮碧思

星期六,媽咪的一個很老友的中學同學C小姐約了我們吃飯。C小姐繼情傷自殺過幾次大幸沒事後,醉心工作,可是總覺得自己是懷才不遇,又不岔自己大學生得萬多元薪水所以就跟媽咪說會令找出路(part-time運作)。

好啦,那麼久沒見的朋友,媽咪一定不會推(雖然她打算回家休息好今天上reiki的)。看見C小姐一身行政look加上濃妝,媽咪第時間問「你做part-time做化妝小姐呀?」,她說「當然唔係啦,傻gei」。我地食左好好味的午餐後,那時2時,她終於入正題說她做的是賣beauty product,佢媽咪都有係到做云云,跟住又說「我地唔係newlife,nuskin,amway個d,完全唔係,也不是賣product的,不過我想讓你見證一下我已經脫胎換骨。」

作為一個朋友,一個比自己depress,想不開的好friend可以脫胎換骨真是十分高興,可是......。「見證我點點點變左,開心左xyz....」呢d台詞......0甘熟gei??

case 1
媽咪中學已入過amway,那時的手法是「你有沒有夢想.....無理由自己有quali要幫人打工.......做咩自己唔賺晒自己應得的」,細路女就surely想,係wor係wor係wor真係wor,傻下傻下就開左個acc仲要買2000幾蚊野番去同家人講「呢隻洗衣粉可以分解xyz(自己都唔知係咩),所以係貴d」....當然發覺完來同幾十元一盒的洗衣粉一樣............

case 2
媽咪有一個客人,part-time係nuskin做,也跟媽咪說「nu skin那一team人點點點改變左佢一生,心情點樣開心」。ok,媽咪去聽啦,我地懷疑個d 所謂的top sales都是同一group人,點解amway、nuskin、亮碧思都有同一個background同一個說法的呢?

case 3
媽咪的同事,入左個d神壇可以請一d靈異野上身去幫人發達,佢都媽咪的同事講「個神壇令我找回人生的意義,原來個天要我唔死係要留下來幫人」0甘點解你地幫一次人要收0甘貴的呢? 成萬幾蚊wor?

如有類同實屬巧合.......

好啦,番去呢個亮碧思的topic,身為一個sales的媽咪也好想看一下呢一班出晒名被人唱到p街是騙人的公司如果騙取朋友C小姐的芳心(加0米佢媽咪)。故事現在開始.....

一上到佢地個「架步」,一大堆師奶,一大堆穿老西的男女,好專業的跟d人講佢地唔係推銷唔係hardsell,你而家只是投資又可以免費有product拿走。哦........

有一個男生走來向我們解釋關於亮碧思的偉大背景和他們的驚為天人的產品........哦哦.....。奇怪的係,我們在amway、nuskin都有呢一種背景的sales「我本來考左入xxx大學的xx系,可是當我一聽呢個生意,我就放棄左個學位出來做呢個生意」,哈,你地幾個係唔係friend來架,分布係唔同的直銷公司內?

跟住佢就用好多化學名詞「達」我地啦,又話佢d油唔係香薰,係薰香。媽咪都有玩開香薰(唔止一般的香氛,有好多blended for special function也玩),當然有興趣知道薰香是什麼(佢就點左台上的那bottle),一陣陣劣質精油味係0甘湧過來。媽咪就問「薰香英文係咩」,個sales就話呢個我唔係好清楚,我地是由法文translate過來,0甘我地又問「0甘你點知薰香和香薰會唔會只是translation的問題?」。sales堅持係薰香唔係香薰(後來看見個price list上有英文,他們說的薰香是essential oil,哈....薰香香薰薰薰香,玩字呀fa?)。

跟住佢又說個bottle個燒頭是淘土(說是rare earth啦xxyyzz,買少見少,石油都係wor)加上個design就拿了專利。我就看不明有什麼大不了,佢就吹熄d火,過了好幾分鐘就放張紙上去同我講,「你睇,唔著火架」......我燒完香薰個d candle擺幾分鐘都係唔著火架! 無野0下fa.....跟住佢又說個燒頭燒的時候會放出負離子。0甘我同佢講而家好多野都做到啦.....佢就話家電個d係用電產生負離子也同時有正離子,所以1+ 1- = 0 是沒用wor.........0甘我同佢講「唔係wor,我去做負離子直髮和曲髮,人地都係用電,我個頭真係直/曲到wor!」佢又答唔上,於是找了個什麼侯爵等級的女士。

女士就同我講佢原本是做生意,覺得呢門生意好,而且中國又快開直銷市場,來香港學完打算回去吃頭啖湯。我從來不曾懷疑過做傳銷會發達的事情,只是良心和堅持的問題。首先我要說,去到呢一part已經是3小時了,我仍是戰意高昂。呢個女士我真係好懷疑佢明唔明咩野係做生意,大陸market有什麼是真的? 是騙子。我俾你個product真係連sars都殺到,你都有多d權威的research俾我看啦,你個d report,我都未聽過的機構發出的,你地講到個product0甘勁,點解仲未拿nobel prize? 又或者0甘勁做咩要用傳銷方法,獨市生意自己賺晒仲好啦。

問到佢地進入大陸有什麼market planning、promotion planning,一聽就知「吹呀吹讓我吹吹水」的。答d九唔搭八(成日講佢地有幾多幾多product),小姐,講多Amway多過你,人地開0米地鋪你地知唔知就係用來做brand building入大陸。九唔搭八了一排,佢就吹已經係上海、北京、廣州剛剛set up左公司,哦,人地個幾間一早就set up 晒啦,咩你地0甘遲呀。

再問到佢地公司有什麼防止其他人做佢個番版亮碧思野,佢同我講個bottle好精細,大陸做唔到時╴我真係笑左出來。小姐,你係廣州來,估計都看過中國人米上寫詩、畫畫吧。老實說個bottle唔算精細,絕對可以番版到。0甘即係無操拖去阻止其他老番啦。跟住佢就講佢地有個xyz系統有幾勁幾勁,可以由一張IC card 去identify係唔係legal sales。做legal sales好簡單,5000蚊開始,我就有張ic啦,跟住我騙你sell d illegal的product。你賣1100,我而家賣300。吹呀,你ban左我我請d新人再開,再ban再開。easy job,做嗅的是亮碧思個名。小姐聽完就說有客找她要失陪。

C小姐又用眼淚發功「你係我最好的朋友,我想有好野同你一齊做,你0甘都唔信我?」我媽咪心軟啦,就說「我唔買個d什麼薰香,買洗面個d野(200多元)」。C小姐「你都係要開左acc先買到架。」跟住加入C小姐媽咪,又說一餐入左呢度幫左好多人云云,又說呢個個男仔月入十幾萬,呢個女仔月入十幾萬,呢個C奶本來是做石Q的而家月入十幾萬。哦,我想借佢個電腦打www.長江.com,呢個0米李嘉誠lor,小學畢業之嗎,佢而家世界十大首富。

最搞笑係C小姐學個d Sales口說,「個邊個個阿x先生,之前係開制衣廠架,對所有chemical好有研究,一看個product就知有得做,close左間公司來做呢度。」.........哇,help,我開廠要close左佢來拿個十幾萬就真係要自我檢討一下啦。對chemical有研究做咩唔做科學家,賺多d wor。

最後,由2pm折騰到7:45pm先肯俾我地走........走時媽咪因吸入過多佢地那種當神0甘拜的薰香香薰,喉嚨痛又發燒。C小姐仲同媽咪講「你發左出來就無事架啦,佢d product係會由你根本有疾病的東西番晒出來的」。今天看見網上有曹x威博士寫佢隻薰香香薰有一隻有害物質,聞左會想嘔、頭暈、頭痛的。哈.....原來d有害物質可以番出你d問題出來架,仲可以分解二手煙wor。

我唔係讀理科,我唔知係什麼,總之佢搞到我今朝上reiki時發燒,是reiki的老師和同學幫我做healing我先好好多。我學個reiki class是畢身受用,我都唔會去hardsell人地啦,要我sell自己聞完會病的product來賺大錢,我真係令願打工一世,起碼我無悔自己個良心lor。

ps: c小姐仍堅持我那個發燒反應只是個別例子。唔緊要啦,當我係個別例子得架啦,你地個d月入十萬大計都係找「咩~!咩~!」太太去玩啦。唉......唔知0甘會唔會反面。


14 comments:

The dog and a blog said...

補充一點令我很生氣的事,媽咪昨天說一定要走時理由是回家餵狗。這位口口聲聲說愛寵物想養狗的C小姐竟然說「你做咩唔俾多d佢一餐食左,佢飽就唔食架啦」

我想要用reiki儲一個wish,希望佢唔好養狗。我同佢講考慮領養的,佢同我講鐘意bb狗,喂隻狗都會大架wor,你之後唔要佢。

我真係會反面lor。

Daisy said...

反面咪反面,最憎人迫我做野,仲要係所謂o既朋友,仲抵打!

Anonymous said...

嘩... 又係呢d野!
仲有一間叫康寶來, 年少無知時我都領過野呀!

跟住仲有個d自我潛能個d course...乜而家d香港人要咁先可以買到自信架?!

唔好理佢啦. 用友情作要脅, 佢都冇顧你感受.

Daisy said...

自我潛能course......其實我做個節目係講呢o的野,不過實在做得太差,所以無爆響口。

The dog and a blog said...

我星期六聞完,個頭暈到今天、昨天仲嘔0米,而家喉嚨痛.....那個friend仲同我講「你身體太多毒啦」........他....x...的.....。我一直都無事,醫師昨天都說我是輕微中毒,我同番佢講佢話要告醫師。我都未告你,你告我的醫師。

絕對無friend做。

The dog and a blog said...

Dear Miss cranky sis sis

yes its in causeway bay worldtrade centre (i donno which floor is that...).

i want to help the friend out from this evil company ..... why i have to buy those essential oil at 1k + and when you can rebate and the company earn more than 900HKD from that. jerk!!!!!! JERK!!!!!!!!!! FREAKING JERKKKKKKKKKK!!!!

i should claim my medical cost from them... >_< but Miss. C is very good friend, but she is a very weak mind and 心靈脆弱的人。
OH MY GOSH.... somebody do something to this company please!! I'd rather she do in Amway or nu skin.

Unknown said...

所以你就同佢耗左5hrs,仲要中埋毒...真係"友情價"!

咁都好,一輔清哂!

The dog and a blog said...

windsun
感謝你的留言,在原本的blog中,我已說過我們不懷疑用直銷的方法係可以賺錢的。問題係你有沒有信心持之以恆。中學已經入過amyway一次,當時有d似番左d邪教教會,洗晒腦架。我個時part-time + amway有成2萬幾個月,我對他們不是投一個「騙錢」or「賺不到錢」的意思的。

對於亮碧思的product,對不起我唔想sell因為一丁點都無feel,而且我中左毒一事我已經沒有搞大件事。

至於你說「商場欺騙」,那就看你自己可以點騙人法。媽咪都是開公司的、也是sales出身,tum客就會有,欺騙我就唔覺得很好看特別是 (對於亮碧思的product,對不起我唔想sell因為一丁點都無feel,而且我中左毒一事我已經沒有搞大件事。)。

反正賺大錢唔係我地的第一位目標啦,你如果頂得住壓力、收得0米個良心,去馬吧。

The dog and a blog said...

比多個tips你吧:
我情願去皇x堡跟那nu skin group去china market,好過亮碧思。起碼我被人迫去買的lifepack食左so far未死也有精神少少的感覺。

Anonymous said...

我昨天刚刚比他们洗完脑,我是大陆这边的,他们挂牌在澳门,应该大陆虽然有上海分公司,但中国政府法律是不允许的,只是设个点而已,其实借澳门法律过桥TURN我地大陆人,澳门这边的讲师讲得比HK完美吧...比如他们会用"好转反映这个词"解释你的死人症状...听起来都几专业下......还有他们会占据你一切噶时间,连吃饭时间都无,两天在澳门上CORSE..之后稳人吹水...围圈...重要哎口号先底死啊阴公..我刚刚先洗翻干净个脑啊...重有好多也都5明白,希望了解多些啊...QQ279573371

Anonymous said...

I am truely grateful for your article here. What you described happened on me, with the exact "procedure" your mom been through.

More to add, they claim they have a report from University of Harvard, when they showed me a "stamp" from "University of Harve". Havre is in France and the real name is Le Havre.

When they claim to sue you, tell them to go ahead. No court in this world will grant legal proceding to those assholes. If they claim whatever you do, told them:

1) Fraud is a criminal offense and is punishable by 3 to 5 years of imprisonment

2) You can sue them back for money paid to the company, citing "Misrepresentation" when you entered into contract with the company

3) Anything the "agent" told you will, of course, denied by the company. If there's anyone to take the responsibilty, remind the "agent" that the company will give them up, so that agent alone will take the responsiblilty and spend his / her time alone in jail.

4) Remember you are on the right-side of the law and The Law has common sense. Hong Kong is a common law country and Judges have common sense.

孖鼠 said...

我就係昨晚比人昆左上13/F,一入到門口以為稻香又要多一層。以我觀察,他們的手法是一個sales帶人上去聽,以2夾1的方法係咁疲勞式轟炸你,再用車輪轉人換人再同你講多1次,可以係4、5個鐘,用5、6個人對付你。當你精神不集中,或者嫌煩,又或者一時心軟,他們便成功了。

我昨晚一條友仔上去,一個仙都冇比過走人。要記住對付番佢都呢d人,不可以軟弱,一定要硬淨。如果不幸比人昆左上去:

1) 一定唔可以比佢幫你擺放個人物品 。(唔係話佢韃你野,係佢地刻意收埋等你唔可以一起身就走)

2)佢地叫你熄手機,千祈唔好聽佢講,有事都可以第一時間通知人幫手。

3) 唔好填 form 或寫底個人資料,唔係有排煩,日後拽到身佢都會再搵你,一個搞你唔掂,可能又搵第二個再call你。

4) 比錢就更加要諗都唔洗諗,如果你冇心,一句同佢講 "冇興趣",第二句都慳返。冇興趣就是冇興趣,一定要企硬。

5) 當你想走時就一定要走,唔好心軟,佢地最多用把口同用手拖住你,激d都唔敢既,如果有太多拉拉扯扯,會嚇親其他客仔。所以走果時堅持,佢地係欄唔到你既。

6) 適當時候黑面,話比佢地知你係唔會參加的,反面都要堅持自己立場,咁佢地就唔敢再煩你。

高危人仕:
邊d係佢地 target ??
1) 啱啱讀完書 (非大學畢業果班),好想搵份工
2) 打工不想者,想創業
3) 無所事事者 (或者好多時間),例如雙失、家庭主婦
4) 年齡由17-30, >40 (30-40歲果d應該少d)
5) 17-30 男性多; >40 女性多

(以上都是我的觀察,如有雷同,實屬巧合)

孖鼠 said...

仲有 ....

佢果d香水真係會閒到你暈暈地,集中唔到精神 .... 有d似迷暈黨既手法

Anonymous said...

Where is the money come from???



Simple mathematics:

DISTRIBUTOR 20%

BARON(29%)Group Profit 9%

COUNT (38%) Group Profit 18%

MARQUIS (41%) Group Profit 3%
Personal Group Profit 2%
Count Generation Profit 13.5%
Marquis Generation Profit 6%
Marquis Asia Profit Sharing 1.5%

DUKE (42%) Group Profit 1%
Personal Group Profit 2%
Count Generation Profit 13.5%
Duke Generation Profit 6%
Duke Asia Profit Sharing 1%

ARCH DUKE (42%)
Personal Group Profit 2%
Count Generation Profit 13.5%
Arch Duke Generation Profit 6%
Arch Duke Asia Profit Sharing 1%

MAJESTY DUKE (42%)
Personal Group Profit 2%
Count Generation Profit 13.5%
Majesty Duke Generation Profit 6%
Majesty Duke Asia Profit Sharing 1%

Total 134.5%

How about the 30% administration expenses???