Tuesday, October 04, 2005

「小人」客

今天聽見媽咪給一個客激到半死,此客不是大粒客,也賺不多不過是朋友refer的,好來好去啦。話說是某大account firm refer了此公司,那公司的上司(marketing director)對我媽咪都是十分客氣,問題係她的下屬真係唔想撈似的。

今天第一轉design layout submit,媽咪問那個下屬的「可唔可以減d相,一頁有成8張相,又要看到大大張的,那有什麼design可以玩呢?」,個下屬客(她是那類唔好煩我的打工人)「叫你個designer勤力d做個design就會好啦,而家同上一期有咩分別(係呀真係無架因為都要張張2r相0甘大的圖8張呀,點樣先有分別?)」。

跟住今天媽咪想打去叫佢discuss一下啦,那下屬唔聽電話仲email媽咪話自己喉嚨痛call講唔到野(明明今朝時都好好架wor)。跟住仲cheap,自己公司logo的file都無叫媽咪的designer trace番出來,哇,唔係呀fa,跟住再串多句,「其實之前都有case係如果我地個supplier唔做我地成個job轉去另一間lor。」。

恐嚇媽咪? 媽咪做sales多年不怕恐嚇,and你也不是給人家十萬八千(就算係媽咪都唔會受你氣,媽咪做的客大你地十幾萬陪international的公司都沒遇過如此沒品的人)。她還說在某大日本電子產品公司做平面design,cheap taste jerk mouth!


No comments: