Friday, October 14, 2005

無我份的Disneyland

無人帶我去,我很孤獨啊! 無人理我,我好孤獨啊!
幸好,有「有心人」買了Disneyland的東西,雖然不是只給我,但是已經有絲絲溫暖的感覺!!!




爬上去開個盒子看看先!


哇,好似好好食wor


唔帶我去Disneyland呀!!!報復的狗狗!


同場加開月餅盒子,公主盒啊,像我一樣cutie! *已經忘記了要報復*


係cookie,不是月餅,食晒佢地先!


2 comments:

Daisy said...

你入完洗衣機之後,o的毛都無乜事喎。

The dog and a blog said...

有變左少少色架,白色so so 個一part變左少少藍藍地了