Saturday, October 22, 2005

黑仔是不是會見鬼

媽咪由海南島回來後,除了忙到死就係黑到爆。

但係黑仔的時候係唔係就係晚運低,之前寫過關於被鬼壓床幾天之後,以為沒事啦...有又事啦,就今朝早發生。

話說爸b今天要一早上班,媽咪見反正睡不著就拿運動衫去做gym(8時出門口),天都光晒架啦....。他們在南灣半島總站坐8P巴士,媽咪行前爸b行後,媽咪見架8P開走左,就同爸b講「慢慢行都得啦」。跟住她向前面看,當時除了巴士幾個司機也有幾個其他人的(媽咪當時有一刻想過,那幾個人做咩唔坐剛剛那架8P)。之後,媽咪行到去個車站時,另一架8P又開門了,事情發生了:

有一個米色衫的女仔(紮住條馬尾),一支箭0甘沖上架巴士,跟住上左2樓。媽咪想說「搞錯,隊又唔排,趕咩wor。」,跟住doot八達通。當時爸b在後面說「這架不是8P」,媽咪說「我見有條友沖左上去啦,係8P」。跟住媽咪也上了2樓,點知上到去....係無人wor。媽咪就問爸b「你頭先見唔見有個米色的女仔係我未行到去個車門時佢一支箭0甘標左上車。」爸b說「沒有wor,只有跟在你後面有個黑衫的女仔。」(爸b很有風度係會讓人上車先,反正有位坐)。

媽咪以為爸b玩野,係0甘講「頂,一早唔好玩啦」,媽咪走去車尾再走回來,真係無人wor.....於是媽咪落去1樓,真係得個黑衫短髮的女仔....。頂呀.....看見什麼呀......。

回到公司跟D姐姐說這事,她問是不是沒有腳的呢。媽咪說,應該是全人形的「東西」,如果真係無腳她一定唔會話人地「搞錯,隊又唔排,趕咩wor。」的,好彩唔係「你趕住股胎」......。D姐姐說難得一見全人形的xx,哇.....不是值得高興的事吧!!!!!!


4 comments:

Daisy said...

無野o既,唔好自己嚇自己啦。
訓多o的,休息多o的啦。

sidekick said...

好彩唔係「你趕住股胎」..... <-係囉... 好彩o者!
除o左多d 休息之外, 得閒曬多d 太陽啦! :)
冇事冇事!

Unknown said...

你媽咪同嗰個米色衫的女仔既距離真係咁近?話唔定佢其實係衝過車頭姐?

何況睇來你媽咪同爸b都未醒哂,一個話係8P一個話唔係...結果又真係8P咼...

sleep多D,弟日叫你媽咪抱你出去吠走D衰野!

The dog and a blog said...

可能開始思覺失調了!