Thursday, October 27, 2005

黑開有條引之下集,但未係大結局



之前鬼壓床、8p巧遇趕住去投胎的女魂之後,真係陸續不斷,星期一發高燒103度,媽咪好驚禽流感所以去醫師診所買了幾set藥吃,昨天好好多了(係呀中醫的藥睡一覺就好番啦,仲治標治本!)。0甘好啦,昨天開開心心的回到office.....病完都仲要黑落去。



媽咪早前因為要幫一個client印成5萬幾張紙,order了double A影印紙,有抽獎wor,好開心啦因為媽咪一張double A包裝紙都沒有掉去,有80多張呢(15張抽一次)。點知昨天回到office,竟然被人「好心」地掉了!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!剩下12張....一次抽獎資格都不夠啊!!!仲有頭80名有disneyland入場卷的份兒也沒資格了(「好心」人已經去了disneyland)。



媽咪今天很傷心,在哭中。她還說應該未黑完,我也有第六感她會黑多一排呢。


5 comments:

Daisy said...

好可憐啊寶寶!
你的西莎無行了。

Unknown said...

叫你媽咪唔好咁想,以免跌入"自我預言實現"陷阱...

一於朝朝早同自己講:我好好運!我好好運!我好好運!我好好運!

(Jumbo可以叫:Jumbo好cute!好多西莎!)

你媽咪仲有醫師做backup, 同埋可以屈"好心人"賠償你心靈上嘅損失!

拿出白鳥麗子精神來!天下無敵!呵呵呵呵呵呵呵呵.....

JameSentiment said...

既然您媽咪咁鬼黑,不如同佢過澳門賭場,一於用您媽咪做明燈,佢買大您就買細,佢買細您買大,黑仔都可以好有用耶!

JameSentiment said...
This comment has been removed by a blog administrator.
The dog and a blog said...

昨晚回家困lift.....谷底未見底呢
晚上還咳了一整晚