Monday, November 07, 2005

Corpse Bride與UA太古城



等啊等啊,終於得到你了,「怪誕屍新娘」。不過,套戲可能我們期望過高,所以不禁也很失望的。

除了dark的感覺是tim burton之外,還有什麼呢? 看特技吧,看屍新娘Emily斷手斷腳吧(唔知點解看著她move來move去想起白靈).....不過最奇怪的是,哇好多東西是lenore故仔的笑料啊! 還有那個結局.....可能是投資的商人要這樣的吧,為什麼是蝴蝶呢? 那一些歌也不好聽,我也不同情那個自作多情的屍新娘.....跟住突然就完左,還在最尾硬生生要交代害死Emily的男人也變成鬼。哦,是兒童片對對,我以為看了disneyland的卡通片(我都喜歡disneyland架,不過...tim burton wor.....唉)

不過,最可怕的是,戲院無冷氣(可能因為0甘樣所以好「興」地看),係啊,話晒你係UA太古城,詳情看看Regina sis sis。我只是想說,點解沒有一個人出來交代一下,兩個唔知頭唔知路的工作人員,你地經理呢,去左食lunch? 0甘多人起身嘈你都唔call佢番來呀? 仲有呀,有人焗死左,你地點搞,沒有crisis management的一間戲院,我約friend下次都唔敢去啦,去看boardway個d院線好了。上次人家太古城的boardway延誤播放影片,都送番d coupon給我們補償,也有manager來say晒sorry,條氣都順d呀嗎。不過,我覺得可能係媽咪未黑仔完。


2 comments:

Unknown said...

黒埋我...:p

已經send了email一封去UA cinema club度投訴了。

嗰個害死Emily的男人呀,我初初聽到佢話曾經訂婚但新娘出了意外...心想唔會咁"橋"呀, Tim Burton wor...

The dog and a blog said...

有時都係向現實低頭,錢wor。
老闆叫你0甘你就0甘啦,呀g呀george。
(平時媽咪的金句)
現實是要吃面包的,算吧啦......可能tim哥哥想轉下style呢,嗯嗯,一定係0甘。