Wednesday, September 07, 2005

開啟地獄之門的扭計骰


$29.9 美金


$399 美金

近來媽咪公司的同事突然番玩扭計骰,有的玩到扭計骰爆開散落在地上、有的玩到火滾撕下了扭計骰的顏色貼紙再同一組色的貼在一起(即作弊啦)。今天說起Clive Barker,他那成名電影之作Hellraiser內也是有一個puzzle box叫Lemarchand lament configuration,把所有六面併好後地獄之門就會打開。

打開之後有什麼? 當然是地獄來的帥怪Cenobite,好型架在人間係殺極都殺唔死,要帶佢地番地獄先殺得死,但係帶得去地獄就係他們的地頭,他們會死嗎? 所以被Lemarchand lament configuration只有死路一條,除了一種人(男主角)充滿邪念,對生命只追求個人的快感(可以拋開任何道得觀念),我都想要一個!

對啊,我是個充滿邪念的狗女女,我的原望係食晒呢個世界的西莎等其他狗狗無得食!! 嘿! 夠邪嗎?!

哇,買一個要400美金(未計郵費)!!! 0甘算啦,遲d先統治西莎吧! 我先用普通的扭計骰扭下先....practise make perfect doggie


2 comments:

JameSentiment said...

Cool!我都係Hellraiser嘅fans呀!全部6集我都睇過晒!呢個puzzle box超正喎!價錢就好似貴咗D…不過如果打開後Cenobites會出現,幾錢都值…… :P

The dog and a blog said...

Cenobites會出現的話不是問題,但係我唔想變到好似pinhead0甘樣,好醜怪....我要靚狗狗的模樣,或者跟Cenobites談一場轟轟烈烈的戀愛,最後被它們吃了我!!!!