Tuesday, September 27, 2005

超聲波美容機終於來了!!!



去做開facial的女仔男仔,都應該知道什麼是超聲波美容機,媽咪以前有一排生得好勁暗瘡,劫後餘生留在她白白的皮膚上是很多紅印,十分樣衰。因為她天生白,所以很覺眼,孤注一投她買了美容院那個3100元(做40天超聲波去暗瘡la印)的facial,好甘呀好豪呀,西莎無啦無啦。





不過說也奇怪,做了之後真的淡了70%,而且比以前白左。今次去完日本回來晒黑了,也想去收服一下每月一次親戚來前的暗瘡失地,在一個朋友介紹下在yahoo買了一大堆野,包括一個280元的超聲波美容機。



尖的是用在眼眶(不要用在眼球要在眼球外的眶眶)
圓圓的是用在面部、或是身體(用來瘦身的)
綠色的那支是隨機送的精華素,不過媽咪另外買了其他,是她偷看了美容店內的東西暗暗記住的:


1) 茶樹潔面乳1000ml $98(呢個係俾爸b用的,油性/暗瘡性皮膚,媽咪只會一星期用1-2次)


2) Collagen Solution $108 (可以用來做超聲波導入和用作骨膠面膜水)
3) 後面個張唔係background,是乾的骨膠原面膜紙(一盒5張$175)配以Collagen Solution,次次整完都白白滑滑,去美容院整一次都成150啦,而家只係50元重有得找錢俾你,正過個d幾百蚊先得四張的明星牌子。

明天還有更多product的,呵呵,用一世呀0甘大支洗面奶。汪汪
1) 6支精華素$162 (3支舒緩抗敏精華液3支暗瘡去印精華液) <--- 又可用超聲波導入
2) LJ 平衡油脂褪印霜(散裝30ml) $55 <-- 爸b有救啦
3) 冰河泥去印收毛孔面膜250ml $85 <-- 媽咪很期待啊!
4) 丹心粉刺水散裝泵裝 50ml $60 <-- 聽說史上最強的黑頭水,所完再用冰河泥天下無雙wor...
5) 青瓜洗面奶 $90 1000ml<-- 媽咪成日都想買美容院佢地死都唔肯賣,車,自己找到仲平好多!!!
6) 骨膠原0者0厘(for導入用)$128


7 comments:

Unknown said...

hey, here has Flash Mp3 Player 縮小版download ah
http://blog.yam.com/marti/archives/474445.html

Daisy said...

傢機$280咁平?

The dog and a blog said...

係呀,我睇下今晚媽咪試會唔會電死左先,made in china的,都有d怕不過我地屋企的大陸dvd機比sony、panasonic耐用好多仲可以看不同地方的dvd包裝...x版。

我地今晚test完唔死明天你先考慮買啦各位!

The dog and a blog said...

thanks regina sis sis
the mp3 is now fixed ^_^

The dog and a blog said...

原全效果跟美容院一樣,勁呀!
媽咪做了以下:
20分鐘面部去印超聲波(用骨膠導入)
15分鐘眼部去眼袋黑眼圈超聲波(用骨膠導入)

隻眼的result好明顯,因為係第一時間先做眼比較有心機,之後隻手好累,做面時所以沒有太努力。所以沒有眼那麼明顯。

之後,媽咪加強個導入電,試下平日敲膽經的位上按摩。

Daisy said...

會唔會有Yahoo! bit野果條link俾我睇睇係點傢?有似好正咁喎。

The dog and a blog said...

這是媽咪買的那部機:
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1110827336

這是媽咪推介的美容用品supplier:
http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/user/nicebeauty123?