Tuesday, September 27, 2005

終於有得點歌啦

人blog我blog,點可以沒有音樂架? 看見regina sis sis的blog有一個可以放一系列的歌歌聽,好好啊,終於fix好晒html的問題(洋洋自得的要媽咪拍頭頭)。

而家只有3隻歌,因為要回家慢慢整,汪汪。我放了3首我最喜歡的inuyasha「犬夜叉」卡通片的歌,仲有好多歌仔想播俾你地聽架。不過,剛剛個超聲波美容機來了,我要去玩一下先。

1. Four Seasons - 安室內美惠
2. Come - 安室內美惠
3. 真實之詩 - Do as infinity

mp3 Flash player


2 comments:

Unknown said...

超聲波美容機?! is it effective?
Jumbo ah, you can resize the player in the html doc if you think it's too lrage for the sidebar.

The dog and a blog said...

post啦post啦,我頭先去左影相相,唔好0甘心急先得架,做野要一步一步的做,汪汪。

我resize左啦,不過佢default size係280 width (我沒有flash software改唔到佢個flash),我而家用250,所以出唔晒。由佢先啦,等我得閒去找人幫我改一改個flash先。先玩個超聲波波機。