Friday, September 16, 2005

敗家原來是個無底深洞

只要看看媽咪,略知一二: (講緊她是廿幾未到三十的年齡)



關於Pullip:
她的名字叫Pullip,是韓國和日本合作開發的公仔,b女後又一炒風公仔...

中毒過程:
媽咪的一個舊同學託媽咪在香港代買幾隻pullip時,媽咪起初還說人家敗家,拿了公仔回公司時,突然有一個要據為已有的念頭。決心買第一隻pullip(上圖),十月出的,媽咪喜歡cutie的公仔多過lolita型,不過當喜歡上pullip之後,她已經不能理智地分開lolita定cutie,她只是一個執念「我要擁有!」。 一隻公仔preorder要420以上,未計有很多炒到800-1200,佢都話要買.....Someone please kindly help her? that will make me no 西莎 to eat FOREVER!!!!

更多


3 comments:

Daisy said...

你講420係港幣唔係日幣嘛?
嘩嘩嘩嘩嘩!
賣o左寶寶都未夠買喎!

The dog and a blog said...

420係港幣<--批發價了....
有很多出左一、兩個月就800-900身價
唉....係呀,媽咪打算賣左我來買公仔架啦
嗚..........

Unknown said...

".....Someone please kindly help her?"

你想網上籌錢比你呀媽?我睇你要成立西莎基金(or救救小Jumbo基金)先喏..