Thursday, September 29, 2005

都係黛姐姐不好



媽咪本來昨天都打算買幾盒西莎俾我食架....點知去太古城時她的同事要去玩具反豆城買玩具給女兒,媽咪就在cashier外面水蛇春0甘長0甘多的扭蛋機前面完全失守。

她看了黛姐姐的blog的朋友的blog(係呀,係0甘的文法!),個大眼wing獸姐姐blog內有幾隻KERORO軍曹的公仔扭蛋拉佢地個頭的string隻眼仔會轉,媽咪好想要紅色個隻可以斜睥(Giroro),不過結果如下(跟次序):

1) Tamama
2) Kururu
3) Tamama
4) Tamama
5) Tamama

YEAH,50元repeat左4次tamama,搞錯呀! 最後媽咪收手,打破了上次去萬博抽蛋蛋7隻款可以repeat同一隻3次的記錄。邊個可以賣隻giroro俾媽咪呀,help,我的西莎晒啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tamama 「我叫Tamama,呢個傻婆扭左4隻都係我,傻架!」
Kururu *反白眼中*


Tamama 「啊,影緊相架,大家好我是Tamama啊,jumbo媽咪扭了買隻都是我,大家真是有緣呢!」*即刻裝可愛*
Kururu 「頭先唔係0甘語氣架?」*被打到倒轉*


「姐姐你好靚呀」Tamama *更可愛的表情*
「no eyes see」Kururu


2 comments:

Daisy said...

真係可憐啊,姐姐錫番你!
你媽咪唔可以因為咁樣唔買野俾你食傢,如果你媽咪係咁不斷買玩具你又無得食野,會出事傢!

The dog and a blog said...

=_= <--- 哭了一晚的樣子,想念我的西莎。