Thursday, September 29, 2005

如何賺到用不完的錢錢?

好多野jumbo想買,好多野媽咪想買,好多野都無錢買,又要旅行又要買衫又要化妝又要漫畫又要公仔,人/狗生點樣才可以賺到用不完的錢錢呢?

媽咪同事(1): 訓向床到找個有錢男人就有架啦
媽咪同事(2): 痴*beep*線
媽咪同事(3): 發夢個時就有
媽咪同事(4): *笑*

0甘即係無方法啦???? 搞錯呀。近來有什麼想買?

1) 西莎(買夠680元送狗屋屋啊)
2) bleach漂靈1-18集(因為太愛阿散井戀次了,要永遠的擁有他)
3) 阿散井戀次的所有figure公仔、毛公仔、貼紙之類
4) 狐忍公仔(慘啦,多了兩個新愛,佐助和鳴人啊!)
5) keroro軍曹內全體角色公仔(又有新愛)
6) 媽咪想買boot (未去看)
7) 媽咪想買裙子和jacket (昨天看中一件700元的裙和900元的jacket,苦惱中)
8) 媽咪想去歐洲日日晚晚住古堡(由ireland, scotland, 到germany, czech, 再去0米moldova等),著lolita裙化勁妝帶purple contact lens扮鬼妹扮貴族扮扮扮.....(不過只係想一下,佢係無膽做的,不過人生應該激一次)
9) 媽咪想去....發大達,之後唔洗番工唔洗做個天跌錢俾佢。(12:30 only,0甘早發夢?)

不過都好啦,媽咪之前係內地寫遊記拿了第二名,哇卡卡下星期六、日、一、二,我地會係海南島玩啊!!! 不錯的禮物呢!!!! ^_^

究竟有沒有「如何賺到用不完的錢錢的方法?!?!?!?!?!」。


5 comments:

Unknown said...

你D西莎無喇Jumbo, D動漫週邊真係無盡深淵...

我都想買Boot呀,長短各一,今日見到對長Boot幾好, $1050 ahhhhhhhh,邊度有平Boot賣?

Jacket啱啱買咗件,話你聽,買咗番來都會苦惱 - 又洗左幾皮...嗚...

No.8, 我都想,不過我要green contact lens!

No.9,大家咁話,之後仲要揾人買起某高層!(比人捉到就揾"清洪"幫我打甩佢!)Hak Hak!

等我地一齊鑽研3T and Mark 6 la!!

The dog and a blog said...

買boot都煩呀,媽咪說:
平boot著壞腳
健康boot的樣好老土
貴boot買唔起

好彩我唔著鞋唔著衫,哇汪汪!

The dog and a blog said...

regina sis sis
mama finally bought jor a jeans, very good fit, make her look slimmer (the leg part) haha ... bought in Ma Sha petit bootleg that type jeans, very nice good cutting, 399, but she find it today that the jeans is quite loose (腰part), need to use belt. but cutting is PERFECT!

Daisy said...

快o的識隻有錢o既狗boy boy啦,起碼佢會請你食西莎。

winking said...

哇~Jumbo媽咪同我一樣好多愛好喎~
我都在煩惱中...(其實並無煩惱,亂花錢我最叻嫁喇~)