Friday, September 09, 2005

九唔搭八的餐廳經理.......

昨天,媽咪和她的同事Y小姐花天酒地吃晚餐,選擇了在公司附近清風街一家開在地下的私房菜(看起來很高格調),因為天天都看見他們很多人幫襯應該好吃。因為好大個不准狗狗內進,我就躲在媽咪的手袋內,聽見以下一段搞笑的對話:

第一味: 雞類
「這三款雞邊一款出名d,多d人食呢?」Y小姐問男伙計
「三款各有千秋。」男伙計
「0甘,我想要好食d,唔要太熱氣的呢?」Y小姐
「三款都好清。」男伙計
「呢個沙x雞係炸架wor,唔會叫清吧,我地想小油dd」媽咪有d唔耐煩
「係呀個個熱氣架」男伙計說
「....」Y小姐和媽咪互看....
「那麼蒸雞用什麼蒸架呢?」Y小姐問
「係呀呢個好清唔熱氣,你地都熟個餐牌wor是常客嗎?」男伙計說
「......我們第一次來」Y小姐很串的說,她性子很急....這人在玩我們嗎。
「算啦,叫呢個x爆雞算,寫住no.1,唔好煩....」媽咪也忍唔住說
「係呀,呢個係最好食最多人叫。」男伙計又說....
「XYZ&*(^^%^%$#$%##@」Y小姐和媽咪心中想

第二味: 想吃seafood
「你地招牌菜,xx食是蟹?」Y小姐說
「係呀,好出名架。」男伙計說
「要一個啦」媽咪說
「係呀,好出名架,好好食,係用xxx和xxx整架,蒸完再xxx一次先上來,很滋味。」男伙計說
「幫我落一個」媽咪再說
「我地d蟹係xxx到的,好新鮮好多膏,蒸起來特別滑.........(省去一萬字)」男伙計說仍未落紙...
突然男伙記想起什麼似的,十秒dead air.....後
「噢,我地今天的蟹買晒」
「..........0甘你仲有咩海鮮?」y小姐問
「可以試下豬面lor,有波菜底。」男伙計說
「我地想要海鮮....。」媽咪忍不住又出口。
「噢,可以試下呢個海堂豆腐,有蝦米架。」男伙記又說
Y小姐和媽咪火都來了
「我地唔係要食蝦米,我地問緊你海鮮呀....」
「試下呢個xx,是用兩種菜的根部做的。」男伙計開始有點慌
「叫你經理來...。」Y小姐向剛經過旁邊的女伙計說。
「他是經理啊。」指著那男伙計說

唉....到最後竟然來了三款很同類口味的菜色,都是用鍋仔煎的(味道很似只是不過食物材料),y小姐說10分的話給他-10分。其實味道是不錯,不過我也沒試過食三款同味不同食物的晚餐.....而且那個經理是不是high了什麼?


2 comments:

Unknown said...

may be he's not the manager?
or...he knows nothing, because he is the manager.:P

JameSentiment said...

哈哈!呢個伙記咁九唔搭八,真係比佢激到人到癲,拔十足似麥兜第一集條友:

兜兜:唔該,我要一個常餐呀
麥太:常餐?常餐有咩食0架?
伙記:同特餐一樣囉
麥太:咁特餐系咩黎0架?
伙記:同快餐咁上0下囉
麥太:咁快餐又系咩黎0架?
伙記:車,快餐咪0者系午餐
麥太:午餐食咩0架?
伙記:午餐同晚餐一樣0架
麥太:咁晚餐又食0的咩呀?
伙記:晚餐咪即系常餐囉
麥太:咁呀,我要兩個常餐呀
伙記:好0野呀,我0地今日0的常餐
伙記:唔好意思,常餐賣晒播…